nur34_ o kaburga ağrısını ben de fazlasıyla çektim. Ama benimki daha farklıydı sanırım ağrılarımdan göğüs doktoruna gitmek zorunda kaldım bi baktılar ki vücudum enfeksiyon kapmış 2 hafta tedavi gördüm 25. Haftamda
Baktım hiç geçmiyor doktoruma fizik tedaviye mi başlasam dedim oda gayet sağlıklı olur senin için dedi bir de hamile masajına git dedi anca öyle geçti 2 hafta boyunca masajlar ve tedaviyle geçirdim ağrılarımı ama magnezyumun da çok etkisi var