Öncelikle bunu yaptırmayanları gerçekten anlayamıyorum. Kesinlikle yaptırmayanları eleştirmiyorum. Maddiyat meselesi olduğunu düşünüyorum birazda. Ama şunu bilmenizi isterim ki bunu yaptırmazsanız bebeğinizde herhangi bir böbrek genişlemesi kalbinde parlaklık delik yada yarık damak yada yarık dudak ayağında içe doğru dönmeler yada spina bifida adı verdiğimiz doğumsal problemlerden bir haber olursunuz. Size tavsiyem doktorunuzun söylediklerini yaptırın. Bir yenidoğan hemşiresi olarak size tavsiyemdir. Şu tür hastalıklar ultrasonda detaylı usg de görülüp teşhisi konur ve gerçekten çok riskli durumdaysa bebeğiniz bu tür anomalilerde sezaryene yada normal doğuma çocuk cerrahisi yada diğer branş doktorları girmesi gerekir. Çocugunuzun bu tür hastalıklarından haberiniz olmadığın da belki bebeğiniz için hersey çok geç olabilir. Sizin ihmalinizin bedelini bebişiniz ödememeli . Ben genel olarak konuşuyorum herkesin kendi tercihidir iyi geceler güzel anneler 🌸