
Selam herkese. 2 gündür ayağımın üzerine basamıyordum 37 haftalık gebeyim, bugün doktora gittiğimde stres kırığım olduğunu öğrendim ( hayatımda ilk kez duyuyorum vücutta ki baskıdan çatlak oluşmuş ayağımda ) ve ne zaman iyileşeceğim belli değil her an doğumum olabilir.. bana dua edin kızlar ve bol bol yürüyüş yapın lütfen 😀