Merhaba hamile anneler, hamileliğimin 25. Haftasındayım. bugün çiğ olmasa da tütsülenmiş sushi tükettim. Normalde çok severek yediğim birşey. Aşırı canım çekti ve 1 set kadar ( yaklaşık 10 parça) tükettim. Kafama takılıp bakmak istedim fakat internette yazanlar çok korkutucu geldi. Siz hamileliğinizde sushi tükettiniz mi?