catlover1 canım erkeğe değişmem derken, ilk cocugum kiz olduğu icin ikinciyi erkek olmasini istedim ama olmadi dogunca düşündüm acaba olsa güzel olurmuydu diye ama asla degismem diye dusundum😊 cinsiyetle alakası yok yani. Şuan 3. Bebegime hamileyim oda kız olacakmış yine bi burukluk oldu ama biliyorum dogdugunda yine iyiki diyecegim🥰 sizde uzulmeyin boşuna erkek kız farketmiyo insanın canı kanı sonucta:) hepsinin yeri ayri oluyo. 3. Çocuğun kiz olur inşallah 🤲