catlover1 canım benımde 3. Kızım olucak. Bende esımın bekarkenden berı ne kadar kndıne benzer bır oglu ki olursa tıpatıp aynısı aynısı olucagına emınım kızları bıle ona benziyor, istediğini bılıyorum. Kızlarınıda cok sever. Bende 3. Yı duyunca uzuldum agladım ben hiç erkk cocuk sana doguramadım kızlarımın bir erkk kardesı olmıcak dıye uzuldugumu soyledim oda bana nasibimizin bu oldugu cennetlik oldugumuzu ben erkk dıye artık bir ıstekte dglm dedi. Bende hergün depremde kız erkk cocuklarını kaybedenleri düşündükçe üzülüyorum ve Rabbimden bize evlat acısını göstermemesını diliyorum. Ama cocugu olmuyan cocuk, kızı olmuyan kız, oglu olmuyan erkk ıster. Malesef ki Rabbim bize bir nefis vermiş. Ve biz bunun eline dusuoruz ıstesek ıstemesekte