Minnosbiranneadayi Selam anneler. Ankara’da Bilkent Sehir Hastanesi’ne giden oldu mu aranızda, tavsiye edeceğiniz bir doktor var mı? Ya da Ankara’da hamiş olan annelerim bana iyi bir hastane önerebilir misiniz?
minikoglumuz Minnosbiranneadayi ben doktorlardan ziyade yoğunluğundan terettut ettim çok aşırı yoğun eşleri almıyorlar çocuk doğsa bile kaybederiz diye çok korkarak vazgeçtik bilkentten
Hamalp Minnosbiranneadayi necati Hancerliogullari Bilkent şehir hastanesi. Çok çok kibar ve insan. 2.gebeligimdede ona gittim şimdi de ona gidiyorum. Randevular açılmadı da ya
CeydaST Minnosbiranneadayi doktor seçemiyorsun diye biliyorum devlet hastanesinde. Kim denk gelirse artık
Yeter49 Minnosbiranneadayi şuan 37 haftaligiz bende bilkente gidiyorum doktorum burçin salman çok memnunum tavsiye ederim.
lilamor_ 25+6 yız şuan. bilkent’te bi kaç doktora gittim baktım. şimdi sadece burçin salman özgü ye gidiyorum tavsiye ederim. 😊😇 güler yüzlü sorulara sabırla cevap veriyor.
Minnosbiranneadayi minikoglumuz infertilite için gitmiştim ama çok da kalabalık değildi aslında. Peki hangi hastaneye gittiniz
minikoglumuz Minnosbiranneadayi bilkentten memnun kalmadık açıkçası sonra yolumuz A life düştü etimesgutdaki fiyst cazip geldi hesabımıza uydu biraz sonra orayla anlaşıp gebelik takibine girdim tabi ben o arada 28 haftaliktim yarim paket doğum içinde anlaştık.
merve_bulut minikoglumuz aynı durumdayız canım bende ilk başlarda Bilkent’e sonra a life geçtim tam paket aldım 10.haftamdı o zaman
minikoglumuz cgdm-trzi Alptekin hocaya gidiyorum çok iyi bir hoca gerçekten ilk muanemizdi çok güzel ayrintili bir şekilde anlattı tatlı dilli de şuan 30 haftaligim
Hamalp zeynepnur38 soruna gayet cevap veriyor ne konuşacak ki başka. Diğerleri hadi geç içeri çabuk bir sürü hasta var derken o gel güzel anne güzel kızım vs. Bu bile benim için bisi. Öğretim üyesi her şeye detaylı bakıyor yanındakine göstermek için.
cgdm-trzi minikoglumuz aynen iyi doktordur kendisi bende Alptekin hocaya gidiyorum ilk doğumumu da kendisi yaptırmıştı bi sıkıntı yaşamamıştım çok şükür şimdi ikinci gebeliğim 🌸
Sercee Minnosbiranneadayi asistanlarıda olabiliyor bazen. Ben hiç aynı doktora denk gelmedim ama önemsemedimde çünkü her muayeneden çıktığımda ilgileri beni tatmin etmişti. Hiç oraya gitmekten wazgeçmeyi düşünmedim.doğumada nöbetçi kimse o giricek bunun bilincinde olunca da bebeğim iyi olsun yeter kafasındayım geri kalan allahın izniyle hallolur 🙏
CeydaST Minnosbiranneadayi ya oraya Bi arkadaşım gitti de hep farklı denk gelmiş. Hatta ben oraya detaylı ultrason için gittim biri kendi doktorunu sorduğunda hep aynı doktor denk gelmez diye söylemişti oradakiler
minikoglumuz YesimMm- muane ederken yanımda olsun eşimde görsün istedim yok almıyoruz dedi onu bırak koridora da almıyorlar
YesimMm- Minnosbiranneadayi bende gidiyorum doğum orda olacak nasip olursa. Aynı doktora denk gelmek lazm takip edip ona randevu bulmak da çok kolay değil. çoğu doktora denk geldm mennun kaldm asistanları yanlarında oldu uzmanlarda girdi muayeneye ilgilendi