Seymaseser Zemzems ben ilk dozu oldum 2 fün sonra sağlık bakanlığı açklama yaptı hamilelere artık vurmayacağız zararlarnı öngöremiyoruz diye. Ama hala ısrarla ol diyen ebeler var. Kim bilir ne zararları var bebeğimize tekrar yaptırmayı düşünmüyorum
Zemzems nur_4434 bende ikilemde kaldım açıkçası sezeryan da olacağım ama vurulduğum aşıların korumalığı hayla geçerli dedi sağlık ocağın daki hemşire
nur_4434 Zemzems ben büyük bir ihtimal olmayacağım. Çarşamba günü doktorumla konuşacağım. İlk dozu oldum ikinciyi olmasam olur mu diye? Zaten aşılar yok hiç bir yerde. Rabbim sağlıkla hayırla doğurmayı nasip etsin inşallah hepimize
Zemzems Sanırım bende tek doz vurulacağım. Doktorum da vurulmamı söyledi Amin canm sağlıkla alalım ❤️🌸