Zemzems
Aynı konuyu şimdi ben yazıcaktım. Bende 33 haftalığım. İlk dozu oldum. İkinciyi olamadım. Sağlık ocağı elimizde yok sağlık bakanlığı bütün aşıları deprem bölgelerine göndermiş diyor. Ellerinde az varmış öncelik ilk dozu olmayanlarınmış. Birde annem bir kaç olumsuz şeyler duymuş aşı hakkında. İlla ikincisini olma diyor. İçime kurt düştü. Hiç olmayan varmı acaba??