Mucize338 Elifcinar bol bol yatıyorum canım tuvalet ve yemek harici sadece arada bi dolanıyorum geri yatıyorum kefir tüketiyorum avakado ananas nar yiyorum azar azar .süt içiyorum yemekte bol yeşillik tüketiyorum bol su içiyorum sen neler yapıyorsun
Elifcinar Mucize338 canım bende sürekli yatıyorum valla bir wc kalkıyorum ceviz fındık bol su kahvaltıya mutlaka bir haşlanmış yumurta ilaçlarımda düzenli kullanıyorum bi kaç gün sonra duş alacağım
Mucize338 Aynen bende çiğ bademi tedaviye başladıgımdan beri yiyorum Rabbim güzel sonuçlar almayı nasip etsin emeklerimizi zayi etmesin benim ikinci denemem inşallah tutunurlar
Mucize338 Progestan oksapar prednol coraspin omegrav Estrofem prograf lutinus kullanıyorum canım ikinci deneme oldugu için doktorum tam taruza geçti resmen 🤗
Elifcinar Mucize338 allahım güzel haberleri almayı nasip etsin canım benim test gümü 27 mart da kan vericem