Elner canım ben rüyalarımda birkaç defa kız bebeği emzirirken gördüm kendimi.ama beni gören herkes erkek çoçuğun olacak diyordu keza 16. Haftada doktorda pipisini göstererek erkek dedi. 20. Haftada kız dedi biraz şaşırdım tabi. Pipisini gösterdi sonrada kız dedi yani doktorların yanılma payı var ama illa hissettiklerimizde çıkmıyor. Şimdi alışveriş bile yapmıyorum aman doktor başka birşey der diye. Biraz geç başlayacağım kesinleşir içim rahatlar. Benimde senin gibi içim rahat değil hala erkek gibi hissediyorum.