BabyMinor Kızlar 38 e 1 kala oğluma kavusucam dua edin olur bir sağlık problemi olmasın 39 u beklemediğim için cevre baskısı çok fazla karnın asagı düşmemiş vs diyenler artık laf söz çok ben ise evimi eşimi özledim arada 6 gün önce alınıyor farkı yok
Badenbamqmq BabyMinor sağlıkla gelsin inşallah takma kimseyi canım rahat gir doguma sonrası güzel olacak Allahin izniyle
BabyMinor Badenbamqmq ayy teşekkür ederim canım saolasın inşallah kızımı bırakmak zoruma gidiyor sadece daha önce hiç ayrı kalmadık bana çok düşkün bide artık sıkıldık kayınvalide evi de bi yere kadar 1 hafta sonrası gitmiyor kendi evimin rahatlığını özledim dönüşüm 2 çocuklu olacak ne kadar rahat yasarım bi süre muamma orası ama😂😂😂
BabyMinor ysmnprltn boyunu hatırlamıyorum da kilosu 2760 gr dı dr gayet iyi zayıf sınıfında değil dedi
ysmnprltn BabyMinor evet kilosu iyiymiş biz de 35. Haftadayız 3,168 gramız. Doktor gelişimi iyi sadece biraz daha dayan dedi ama benim de artık dayanasım yok🥺
BabyMinor ysmnprltn ay valla ben dayanamıyorum artık 6 gün daha duramadım yani benim verdiğim tarihle dr un dediği tarih orucun ilk günü bide
ysmnprltn BabyMinor ahaahah evet önden gidiyo benim kızım😂 doktor istesek şimdi bile alırız ama ciğer gelişimi için bekletiyorum dedi. Haftaya tekrar gidicez 4 kilo olmadan doğurmam lazım bu kızı ben😂
ysmnprltn BabyMinor çok da uyumlu bi gün olmuş. Bebekte sorun yoksa doğur gitsin ya kurtulalım artık kavuşalım miniklerimize🫠
BabyMinor ysmnprltn hahahha bence de benim ilk gebeliğimde 4 kilo üssü sınır da dediler alttan çok kesin olur demişlerdi sezaryen ı kabul etmiştim 6 cm açılmaya
BabyMinor ysmnprltn valla evet tesadüf yoksa 29 uydu hep içime doğan tarih sonra dedim ki ha 23 ha 29 arada çok bişey yok 23 olsun bide 2.ciyi planlayabilme şansına sahipsin sezaryen oldugu için bu sansımı dr a bırakmadım kendim kullandımm
BabyMinor kimsiniz doğur gitsin kanka senin en azından 38 e girmiş oluyomuş bana girmeyince sanki çocuk sağlıksız doğacak muamelesi yaptılar da o yüzdennn
ysmnprltn BabyMinor dur kız aklıma soktun gidince hocaya sorcam 23 martta doğuralım mı dicem😂 36+6 oluyoruz doğursam nolur ki
kimsiniz BabyMinor kız ne alaka🙄 37den sonra kilo aliyorlar sadece artik gelisimini tamamlamis oluyorlar ki🫠
BabyMinor kimsiniz ayy ebem karılar hangi birine laf verim memleket çte bu yüzden istemiyordum doğurmayı ama deprem maalesef bizi de vurdu
BabyMinor ysmnprltn hahahha gel doğuralım en azından anlamlı bi tarih dr un kabul ediyorsa neden bekleyesin ki