Lina-Annesi queenmerve bizde canim daha farklı biliyoruz. Hani yabancının bahçesinden alırsan habersiz yersen saklarsan elini sürersen oyle olur diye
queenmerve Lina-Annesi Farklı inanışlar var demek ki hangisi doğrudur bilmiyorum ama annem şehrin ortasında çilek bahçesi göreceğini sanmıyorum 😅 işin şakası öyle ya da böyle bir şey yiyince hemen eller yıkanacak 😅😅
Busrabbygt Lina-Annesi ay narda yedim çilekte yedim her yerime sürdüm de herhalde yerken 😜😀 ayyy çok saçma geliyo
Lina-Annesi Busrabbygt vallaaa kiz manyağa bağladık hurafeler yüzünden . Doğru olan varmdiolar kafam.karisiyor üzülüyorum
marnus Lina-Annesi kızıma hamileyken hep ekşi şeyler aşerdim.Narda çok ayıklayıp yedim. Tek yaptığım hurafe şey oldu. Ayva yerseniz bebişin gamzeleri olurdiyorlardı, yaptım iki yanağında da gamze var😂
mrshappy Anonim01 ben kestirdim. Hurafeden ziyade bilimsel birşey mi acaba o yüzden mi diye araştırmıştım ama birşey bulamadım. Her insanın ömrünü Rabbim kararlamış zaten biz kim oluyoruz da saç kestirme kararımızla buna karar verebiliyoruz sonuçta değil mi
Lina-Annesi marnus narı bende duydum daha yeni. 29 yaşındayım. Hergun başka bisey. Umarım doğruluk payı yoktur