Anonim01 bebeğimi yeni öğrendiğim zaman gidip kendim de değişiklik güzellik yapmak isteyip saçımı kestirmiştim. Allah’a şükür hiç bir sorun yaşamadım. Arkadaşların dedikleri leke olayından pek emin değilim ama saç kesim işi hurafeden başka bir şey değil. Allah ömrünü kaderini nasıl yazdıysa öyle oluyor sonuçta buna kalpten inanın 💓