Deletedmom05 Kızlar geçen devlet hastanesine gitmistim 11 haftalık iken küçük dedi. Şimdi kendi doktorum özelde 13 haftalık iken ona gidicem cinsiyeti belli olur mu sizce?
mom44 Deletedmom05 benim kızım kendini hep sakladı 15 haftalıken sanki kız gibi ama dedi17 haftalıkken gösterdi o o zamana kadar hiç göstermedi 😁 gösterirse söyler doktorun
Kizimveoglumm Deletedmom05 benim kızımda sakladı 21 haftada net öğrendik kız oldugunu ama hala senin karnın erkek sen erkek dogurcan diyen var ☺☺ sağlıkla gelsinde hayırlısı olsun herşeyin
Supersmomm Deletedmom05 erkekse ve gösterirse belli olur bende 13+4 te öğrendim. Kız ise geç gösteriyor dr unada bağlı tabi
lkayRazgatLolu Deletedmom05 devlet hastanesine gidersen söylemez özelde bir ihtimal makinası iyiyse. Bnm doktorum perinatolog o yüzden 13. Haftada söylemişti kız olduğunu. 12. Haftada başka bi doktor erkek demişti. Tahmin söyler tam net 16 da öğrenirsn
Nurarslan Kizimveoglumm hamile kaldiginiz yas ile hamile kaldiginiz ayi toplayip -9 yapiyormusuz cikan sonuc tek ise erkek cift ise kizmış.Bi bakarmisiniz sizin ne oluyor? Arkadasn biri %99dogruluk payi oldugunu yazmis💕💕bende bilmiyorum da cinsiyeti🙈
HalisEbruoban Kizimveoglumm ben 33 haftalıgım kızım olacak hala senin karnın erkek diyen cok bence o insanın fizik yapısıyla alakalı😀😀
Kizimveoglumm Nurarslan 21+7-9 yaptım 19 cıktı bebegime kız dediler detaylıda bile kız cıktı ama doğrumu yaptım dedigini bilmiyorum 😊😊😊
Supersmomm Nurarslan benn yaptım kız cıkmıstı ama oğlumu bekliyorum suan cok gercekcilik payı yok bunların canım 🤗
Supersmomm Ebaa bayaa erken göstermiş 😍 Yanılma payı oluyor ama kız bebeklerde azıcık daha bekleyin derim. Arkadasım kızına oda yaptıktan sonra oğlu olucağını öğrendi 🙈 Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah
ErvaVeBebegi Ebaa banada tahminen kiz dedi doktor insallah degismez 😍 bakalim ocak ayinda ne diyecek 😍
Nurarslan Kizimveoglumm dogru yapmissiniz.benimde cift ciktıda kiz olabilir mi dedim🙏Ilk 2bebegime teyit ettim onlarda tutmustu😊
Ebaa Supersmomm şuanda 19+4 olduk hala kız değişmedi çok şükür. Hatta detaylı ultrasonda direk elimde resmide var 😂😂 bazı doktorlar emin olmadan söylemiyor bu biraz doktor insiyatifinde ama ben ve eşimin ısrarlarına dayanamayan bir doktora sahibim 😛☺☺
1anne2bebek__ Deletedmom05 ben 13+3 te öğrendim kesin kız dedi 18+2 günlüğüz değişmedi. İnşallah gösterir sizin bebişinizde
1anne2bebek__ Deletedmom05 ben 13+3 te öğrendim kesin kız dedi 18+2 günlüğüz değişmedi. İnşallah gösterir sizin bebişinizde
OzlEmrah Bende çok merak ediyorum Cuma günü ikili taramam var 12+3 olacağız umarım gösterir kendini ikizlerim 😁 Cinsiyetleri önemli değil ama insan merak ediyor 🐣🐣
Supersmomm Ebaa kesinlikle doktora bağlı 🤗 Bazıları emin olmadan söylemiş bulunuyor, sonraki haftalarda tabi netleşiyor artık hatta bazen dr lar organını görmeden vücut sekline göre bile tahmin yürütüyor 🙈 İnşallah bizimki de değişmez bakalım 🙏🏼
Hamileanne Deletedmom05 doktor iyiyse ve bebeğin pozisyonu iyise söyler ben 13+1 de öğrendim şuan 33 haftalığım hala aynı değişmedi 🙂