Cerencandan Bugün kontrolümüz vardı 32+3 olduk boyu 42 kilosu 1.800 Gr daha iyi dedi 37 3 yada daha iyi olursa 38 de alırız dedi sizce nasıl benimle aynı haftada olanlar ne durum da kilo boy ?
Hilalrumturk Cerencandan pazartesi 32+5 olcaz o gün kontrolüm bende burdan geri dönüş yapayım size bende merak ediyorum en son ne zaman gittiniz kaç kiloydu boyu nasıldı cinsiyeti nedir
Cerencandan Hilalrumturk cinsiyet erkek en son iki hafta önce gitmiştim boyu 40 cm kilosu da 1 kilo 464 Gr doktor iyi dedi ama benim erken doğmuştu kızım sorunları vardı suyuna falan dikkat et dedi 15 günde bı gel dedi işte
Cerencandan Milosee Maşallah valla 😆 bizim ki o kadar olmaz heralde normal ters giden bişey yok dedi ama ilk bebegime göre iyi geliyor bana da 😊
Cerencandan tazeanne_20 benim baya düşük o zaman biz bugün gittik 1.800 dedi sizinkinin haftası dusukken Benimle aynı kilo
tazeanne_20 Cerencandan biz önden gidiyoruz,her kontrolde doktordan laf yiyorum 😖 kilo almak yok diyor,tamam diyorum ama nerdeeee
Cerencandan kimsiniz Valla bilmiyorum şöyle bı iki bucugu geçse kızım çok zayıftı gelişmedi pek bu nasıl olacak bilmiyorum artık
Cerencandan kimsiniz İnşallah sağlıklı olsunlar da artık bide normal bir şekilde kuvez falan olmasın doktor normal dedi zaten de son aylarda alırmış bebekler genellikle