Tubasi Ben genelde sol tarafıma yattigimda yaşıyorum bu durumu kalbe baskı yapıyor sanırsam. Birde Bebek büyüdükçe kalp daha çok kan pompaliyor sonuçta böyle şeyler normal diye biliyorum
Seraps-07 ilkin41 dimi çok doğru gerçekten 😊 Allah acılarını göstermesin sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸