Seraps-07 rica ederim su fazlalığının tek sebebi şeker malesef ki yada kilo yada bebeğin böbrekleriyle alâkalı bir durum. Zaten doktorunuza sorarsanız aynı şeyi söyler bebek yukarı çıktıkça organlar yukarı çıkıyor şuan benim akciğerimi biri alttan itiyomuş gibi bebek vurdukça kalbim sıkışıyor 😂 ve daha bir sürü dert 😂 bu yüzden annenin hakkı asla ödenmez evlat dışında böyle bişeye hayatta katlanılmaz isyan edersin evlat olunca hay eşek sıpasına bak diyip gülüp geçiyoruz 😂