Royem62 rahim filmi çekildin mi ? Cünkü kan sulandıcı ile olacak iş değil . Kan sulandırıcı olan gebeliği devamı için biraz önemli bebeğe giden damarlarda sıkıntı olmaması için . Bence rahim filmi çektirmediysen tavsiye ederim cünkü rahimin şeklinde bi anomali olabilir t rahim kalp şeklinde rahim ya da bazen ultroson ile rahim normal gözüküyor ama içeri girdiğinde 10 yaşındaki kız çocuğu Rahmi kadar dar içerisi bende sağlıkcıyım ondan söylüyorum . Tüplerde bi şey olabilir gibi gibi