Miss Ben de cleaxene 6binlik kullanıyorum yaninda corasprin vermişti doktorum ama 13 haftada dayanamadim biraktirdi doktorum coraspirini iğne yerlerimde kanama oluyordu aşırı yazdı bide.sonra kullanmadim uzun sure.25.Haftada tekrar başladım mecburen ecopirin le devam ediyoruz benim iğnelerim 1 yıllık yani doğum sonrası da kullancam ama sezeryan mi olurum ne zaman keser bu konuda fikrim yok henüz konuşmadık
DanLa Demir123 ben ikisinide kullanıyorum. İğneyi doğuma kadar kullanıcaksın dedi. Aspirinide 32. Haftada kesti. Herkesde değişiyo olabilir ama canım yine doktorun sana en sağlıklı bilgiyi verir