benaslindayohum 2022bebeki valla bana annemle anneannem almıştı o yüzden hatırlamıyorum bile markayıda 😁 kesin kumaş farkıdır, büyüdükçe farkı daha da görceksin, kzıım 21 aylık 2 yaş tam oturuyor yazlıkları hep 3 yaş 🥲