Fadimegll321 Yenidoğan hastane çıkışı tulum zıbın kaçar tane almalıyım yardımcı olur musunuz biraz var ama az gibime geldi
2022bebeki Fadimegll321 Bolcaa zibin almalisiniz kaka , çiş ve yikamayamama durumunu göz önünde bulundurarak :) ben en çok fermuarlı tulumlarla rahat ettim. En az 6-7 tane takim tulum karışık olmali kıyafet az alin diyenler ne giydiriyor anlamiyorm sahsen🙈 4 kilo doğdu oğlum 1 ay yenidoğan giydi
misirveannesi Fadimegll321 doğum ne zaman yaz mı kış mı? Zıbın cok kullanılıyor. Benimki kış bebeğiydi ben tulum da cok kullandım. Cok fazla 5li 10lu setlere ihtiyac yok kanımca
Amorfati23 Fadimegll321 büyük büyük setler alma boşuna giydirmiyorsun bol bol zıbın tulum al 😍 yenidoğanlar sadece ilk ay giyiliyor büyüyorlar hemen 💕
Fadimegll321 2022bebeki ya bende bilmiyorum 2 çocuklu arkadaşlarım baktılar az al az al yeterli bunlar dediler 5 takım hastane çantasına koydum 3- takım evde kaldı bir şeyler daha aldım yetmez diye 😅zıbın da 10 tane yeni doğan 🤔
Seter 2022bebeki etrafımda sürekli çoçuğuna kolları kıvrılmış büyük kıyafetler giydiren insanlar görüyorum. Sanırım hemen küçülüyor çok almayın diyen tayfa bu tayfa. Biz göbeği düştükten sonra bebeği her gün yıkarız rahatlasın diye. Yenidoğan suyu sever anne karnı gibi bebek rahat uyusun hafiflesin diye. Her gün çamaşır çıkıyor dolayısıyla bazen alt açınca çiş yapıyor günde ⅔ bile olabilir böylece. 🤷🏻♀️
benaslindayohum 2022bebeki kızım prematüre doğdu 1 ay anca giydi yenidoğan ı 2090 gramdı, hemen 0-3 e geçtim hastahne çıkışları hele 3.ye giydiremedim kafası girmedi şapkaya 😁 biraz sıkıda olsa giydirmiş olabilirsiniz mi? Mesela kızımın teni beyaz iz yapsın asla giydirmezdim onu bi daha
2022bebeki Fadimegll321 Gayet yeterli sayınız 5 takım hastane çantasına çok kirlenmeden getiririm derseniz olur ama 3 takım koydum ben yeterli gelmişti . Toplam 8, takim 10 zibin yeterki. Yeri geliyor gün icinde 3, kiyafet değiştigi oluyor çünkü 🙊
2022bebeki Seter çocuk kıyafetleri pahalı evet anliyorum ama iki beden büyük giydirilmesini de doğru bulmuyorum ya hiç güzel bir görüntü değil 🙈 Biz de her gün yikiyoruz sizin gibi öyle rahatlıyor ki gaz sancisina birebir . Bizden çok bebek kıyafeti yikiyoruz zaten 🤣 2-3 takim alin yenidoğan diyenlere hayretle bakıyorum
Fadimegll321 2022bebeki birkaç daha söyledim yeterli demişlerdi hastane çantasını hazırlayınca anladım azmış 😂
2022bebeki benaslindayohum Bebegim 56 cm doğdu benim aldığım yenidoganlar esnek o zaman bilemiyorum 🤣🙈iz yapmadı hiçbiri bembeyaz oğlum hemen kendini belli eder yoksa o şekilde asla giydirmem
benaslindayohum 2022bebeki allah allah, evet esnek yada marka farkıdır diyeceğim 😁 başka açıklaması olamaz şartlar aynı 🤭
2022bebeki benaslindayohum Motherlove organic genelde yenidoğanlari belki de kumaş farkidir :) şu an 3-6 ya döndü zaten
benaslindayohum 2022bebeki valla bana annemle anneannem almıştı o yüzden hatırlamıyorum bile markayıda 😁 kesin kumaş farkıdır, büyüdükçe farkı daha da görceksin, kzıım 21 aylık 2 yaş tam oturuyor yazlıkları hep 3 yaş 🥲