Bsragrkan ilk gebeliğimde ikili tarama riskli çıkınca doktorum da biraz aksiydi hemen alalım vs dedi ben de o travma oluşturdu. Çok ağlamıştım, günlerce uyanmadan uyumuştum. O zaman bide DNA testi vermiştim tam bayram tatiline denk gelmişti sonuçta 15 günde falan gelmişti, çok yıpratıcıydı. Bu yüzden ikinciye hamile kalırsam direkt DNA yaptıracağım diğer testler ile kendimi üzmeyeceğim demiştim ki eşimde aynısını demişti. Bu yüzden aynı süreci yaşamamak için yaptırdım DNA testini. İnşalllah sonuçları da iyi gelir de rahatlarım ☺️