39+ 4 oldum hala bir belirti yok ne sancı ne açılma ne başka birşey doktor 41 haftaya kadr bekletip suni sancı verecekmiş o haftaya kadar bebeğin kalması riskli değilmi acaba korkuyorum son günler diye hadi suyunda sıkıntı olursa yada kakasını yaparsa diye aynı durumda olanlar varmı inşallah kendi sancım gelir doğururum 🙏