Yumusakyastigimmm Bir oğlum var ismi Ömer kayın babamin ismi verdik hatta Asaf ismini koyacaktik sonradan ailesi istemedi buna bende Aysima ismini istiyor um esin de diyor annemin ismi de olsun oruç bende yok diyor um oglanda olsaydı kardeş in ismi verecekti