_Gulcan_ tüp bebek maddi olarak maliyet yüksek malesef sadece merkeze ödediğin paralar değil ilaçlarıda pahalı o yüzden hazırlıklı olmak gerekiyor. İnternetten bulabildiğin merkezleri arayıp ücretsiz öngörüşme yapabilirsiniz size uygun olan ile yola devam edersiniz zaten doktorunuz size yol gösterecektir. Öncelikle göbekten kendinize hergün iğne yapacaksınız ( merak etmeyin hiç canınız acımıyor ) iki günde bir sızı muayne edip yumurtaların büyüklüğüne bakıyor. Yeterli büyüklüğe geldikten sonra çatlatma iğnesi olup doktorun dediği gün ve saatte yumurta toplama için tekrar gidiyorsunuz ve yumurtanın toplaniyor.( Merak etmeyin narkoz alacağız için bir şey hissetmiyorsunuz çok kısa süren bir işlem ) daha sonra eşinizden sperm alıp toplanan yumurta ile döllenmesi bekleniyor ve sizi hergün arayıp kaç yumurtanızın döllendiğini ve gün ilerledikçe kaç yumurtanın yola devam ettiğini söylüyorlar. Eğer çok fazla yumurtanız toplamışşa dondurulmuş transfer yapıyorlar yani 1-2 adetten sonra. Eğer yumurta çok fazla toplanmamışsa muhtemelen taze tranfersfer yapıyorlar yani o ay transfer yapıyorlar. Transfer sürecide şöyle adet olduğunuz zaman 2-3. Günlerine randevu alıyorsunuz doktor muayne edip rahim duvarının kalınlaşması için ilaç veriyor ebriyonun falan sonra rahim duvariniz uygun kalınlığa geldiğinde transfer için gün veriyor. Transfer günü idrara sıkışık şekilde gidiyorsunuz acısız çok kısa basit işlem ile yavrunuz size gönderiliyor ki bu çok büyüleyici bir an.🙏 Rabbim kimsenin emeğinide kucağınıda boş bırakmasın bu süreçte stressiz olmak çok önemli inşallah her şey gönlünce olur 🙏