Fzltkckdp sakın kaldık tabi ben çok acı öğrendim… Daha test günüme 3 gün vardı kanamam geldi dedim bu seferde olmadı hüsran ağladım ağladım hemen Dr yazdım dediki bı test yap.. gecenin bı vakti eşim aldı testi yaptım tabi aglamaktan gözlerim şişmişti artık.. bı baktım hafif silik belli belirsiz bı cizgi görüyorum sanki.. ertesi gün kantahlili de 124cikti. Şimdi kızım 2yasinda ve kendi kendine hamile kaldım (6haftaliksuan). Hatay’da yaşıyorduk ve hastanemiz yıkıldı hatta eşime çok üzüldüğünü söylemiştim dondurulmus embriyolar gitti diye. Rabbim isteyen herkese nasip etsinnn