Edasahiin 2 cm açıklıkla aynı senin gibi düzensiz sancılarla bir hafta bekledim. Hafta bitince tekrar doktora gittim 4 cm açıklık var sabah yatışın yapılacak dediler gece 3 de suyum geldi. Sabaha karşı 6.33 de doğum yaptım. İlk sancılandığımda ki ebeyi dinledim ben. 2 cm açıklığın var güzelim sancın da var ama yeterli değil seni hastanede mahvederler eve git sıklaşınca gel sen dayanıklı bir kıza benziyorsun demişti. Onu dinlediğime hiç pişman olmadım☺️ şimdi yeniden hamileyim 15 yıl sonra 28 haftalık olduk ☺️