Selam kızlar,38+4 üm saat 19:00 dan 01:00 e kadar düzensiz şekilde sancılarım oldu geçmeyince hastaneye gittik nst çekildim nstde sancı çıkmadı doktor çatı muayenesi yaptı 1 cm açıklık var doğum başlamış ama çok çok başındasın dedi bebek kanala girmeye başlamış ama henüz yukardaymış tam inmemiş,bu hafta doğurursun dedi 1 cm açıklıkla ne kadar sürede doğurdunuz ? 😄