Aynurdokuz anlıyorum gecmis olsun hersey sebep olabilir tabi birseye baglamamak lazım. Ama 40 haftaya kadar yolu var sonucta. Bence telas etmeyin yarım gün icerisinde tüm belirtileri yasayıp doguradabilirsiniz. Suan bu konusmadan sonra sabaha baktınız bebeginiz kucagınızda 😄