33 haftalık hamileyim ve hamileliğim boyunca sürekkli soguk algınlığı geçirdim okula giden cocugum var ona bulaastı sonrada ondan bana. Ihlamur vs hicbirseyin faydası olmadı hep acile gittim cünkü nefes alamıcak derecede oluyordu. Antibiyotik sprey ne verdiilersede kullandım. Kadın dogum doktorumada hic sormadım. Kayınvalidem panik atal o ilaçları kullanmamı hic istemedii bebeğe zararı olur diye doktordaa sunu demmişti tutunan bebek öylede güzell tutunurki tutunmucakda gözünden sakınsan tutunmaz tabiki tedbir almak en güzeli ama cokta üstüüne düşmek iyi değil ki gittiğinizde doktor sonucta sizide bebeğinizide riske atmaz..