1 buçuk ay önce zature geçirdim önce sabah akşam iğne vuruldum toplam 10 tane bitince agumentin bitirdim. Tam iyileştim dedim kusma ile acillik oldum kanımda idrarımda enfeksiyon çıktı. 1 gün yattım sonrasinda 1 kutu daha agumentin bitirdim. Enfeksiyonun düşmesini bekliyordum ki şimdi yine gribimnyarin kontrolüm var. Antibiyotikten daha zararlı olan enfeksiyonunuz. Enfeksiyondan kaynaklı nstdede bebeğin kalp atışları hızlı çıkıyor diye yattım 1 gün. 36 haftadayim.