Aysehsdmr Ruhsar35 Ahsen , mihra ,Zümra ,Eslem , Amine ,yüsra , Ceylin , Buglem ,Asya Neva vs. Ama bende bulamadım daha begenemedim 😂😂
Merveofs Biz Belinay Şifa koyduk 😊 Hamileyken şöyle bir listem vardı Aybüke Beren Bilge Ebrar Nisa Elif Nisa Ecmel Gökçe Gülce Hafsa Hifa Bükre/Bukre
prematureanne02 Aysehsdmr Bende mihra ve zümra isimlerini çok beğeniyorum anlamlarıda çok güzel kızım olursa inşallah koymak istiyorum🙏🏻
Zbyde34 Aysehsdmr hepsi ayrı ayrı çok güzeller bende bu isimleri beğeniyorum hengisini koyacağıma karar vermedim
Prenses-annesj İlk kızımın ismi Elisa, şimdi ikinci kızıma hamilemiyim ve malesef isim konusunda çok kararsızım. Melisa koy diyen de var esila koy diyen de lakin birbirine bu kadar benzer olmasını istemediğim için bi türlü de içime sinen bir isim bulamadım o yüzden burada bende geziniyorum belki birinden esinlenir gönlüme düşer 😊
Ruhsar35 Prenses-annesj ben elisa koymak istiyordum ama eşim istemiyo anlaşamıyoz değişik isimmiş öyle diyo😅
Rumeysa_24 Prenses-annesj Elisa ismini bizde eşimle çok istiyorduk ama hristiyanların koyduğu bi isimmiş uzun araştırmalar sonucu öyle gördük Tevrat ve incil de de geçebileceği söylenmiş bi yerdede cennet kapısında bekleyen melek yazıyor ikimlemde kalmamak için koymaktan vazgeçtik
tuubbbaa 1 aydan az bi süre kaldı doğuma. Nasipse bir kızım olucak . . Cok dusunduk cok kararsiz kaldik MEVA mi DOĞA mı diyee . DOĞA daha ağır bastı. Sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz 🥰
gl12cn34 tuubbbaa ayy bizde doğa neva doğa meva ve doğa Vera arasında düşünüyoruzz. Kızınızın adını görünce heyecanlandım 🌸
Mezig-20 tuubbbaa sağlıkla gelsin inşallah ama yanlış anlamazsanız Doğa su mavi deniz toprak ateş bunlar çok basit isimler değil mi sizce de :) Yani bana çok saçma geliyor. Anlamı güzel güçlü okadar isim varken ve anne babanın en büyük görevlerinden biri isim koymak iken….
MELTEMSU tuubbbaa ablamın kızının ismi meva ve çok akıllı maşallah bncej meva koyun Bn beren huma koycm.ins
20223 Ruhsar35 😂aylarca öyle oldu bendede her hafta içime farklı bi isim siner oldu 🫠sonra süsleri için Nisa ismine karar verdim😄artık yapıldığı için kafam rahatladı ama çok zır kız ismi🐣
OzGus Ruhsar35 öyle oluyor bana da öyle olmuştu şimdi karar verdim verdikten sonra sonra içime sindi tamamen ☺️
bitterciko Ruhsar35 şu yukarda yazılan isimleri okudukça benim de içime sinmedi hiç biri . Bizim isimlerimiz ne ara bu kadar değişti ya bi tane Zeynep Ayşe falan kalmamış
Prenses-annesj Ruhsar35 ilk etapta evet değişik geliyor ama kızım şuan 15 aylık ve 15 aydır elisa diye sesleniyorum o kadar hoş geliyor ki kulağa 😊 isimle alakası var mı bilemiyorum tabi ama çok uysal bir kız çocuğu ne bebekligi ne de şimdi beni hiç zorlamiyor hiç sallamadim mesela hep kendi kendine uyurdu hala da öyle 😊