sevdaak canım kesinlikle başka dr da git.. doktorun iğne başlatmıyorsa eğer başka dr da git
Korkutmak istemem ama gerçek şu ki
Malesef bu şekilde iğne başlatmayan dr lar yüzünden çok kişinin bebeğinin kalbi durdu
Burada sana yazanlar varya hani iğne kullanıyorum sende başlamalısın kullanmalısın diyenlerde heterozigot
Senin 4 geninde var..
Sadece hap yeterli gelmez..