sevdaak bendede pıhtılaşma var canım şuan 17 haftalık oldum ilk başta coraspin kullandım sonrasında hamile olduğumu öğrendiğim gibide iğneye başladık 1 hafta sonra falanda coraspini bıraktım iğneden devam ettik hala daha iğne kullanıyorum 4 genimde mutasyon vardı benim 3 heterozigot 1 homozigot ve 4 kaybım vardı🙏🏻