Sahnedekimadam Ozge111 Bizim sonucumuzda ben 1 aylık hamileyken çıkmıştı.. yürek yemişim diyorum şimdi
Ozge111 Sahnedekimadam evet gerçekten öyle valla bizede doktor söyledi neden yaptormadınız diye ama bilgimiz yok tu
berkabusra1 Sahnedekimadam biz evlendiğimizde zorunluluk yoktu sonrasında yaptırdık sadece eşime yapıldı
LeylaNil92 Edaaa1 Bana gebeliğin basinda saglik ocagi 3 aylikken yapiliyor ama sonuc cikana kadar sen dogurmus olursun demisti. Bende bu saatten sonra faydasi olmadigi icin yaptırmadim. Keske gebelikten once bilincli olup yaptirsaydim o zaman uyarsalardi.
Sahnedekimadam Edaaa1 Canım sma testinde babadan kan alınıyor, negatifse sorun yok pozitifse de anneden alınıyor senin gebeliğinle ilgisi yok yani
Edaaa1 LeylaNil92 Doğurmuş olalım içimiz rahat ederdi en azından kötü bir durum olursa da bilinçlenmeye çalışırdık ne bileyim bir şeyler yapardık. Bebek daha küçükken mi yapılıyor acaba diye düşündüm de ben
LeylaNil92 Edaaa1 Bebek dogunca zaten topuk kani alinip bakiliyormus. Oyle görmüştüm instagramda cok kucuk bi bebek vardi 13. Gunde topuk kanindan bakarak sma hastasi oldugunu ogrenmisler. Acikcasi bunu gorunce zaten bakilacak suan bakilsa da sonuc cikmayacak diye yaptirmadim. Ama tabii gebe kalmadan once bilinclenip yaptirmadigima cok pişmanim.
Edaaa1 Sahnedekimadam Aa öyle mi sevindim buna teşekkür ederim 😊 ben de yaptırmak istiyorum mutlaka. Peki aile hekimliğine gittiğim gün hemen yaptırabilir miyim?
Bsldkbklm Sahnedekimadam öyle ama hamileyken her iki kişinin de yaptırması daha mantıklı uzun sürüyor çıkması taşıyıcı olma ihtimali de var een azından iki tarafın sonuçları çıkmış olur
Cigerekacankedituyu Biz evlenirken bu uygulama yoktu, geçen sene sağlık ocağında yaptırdık. Sonuç çıkana kadar da korunmaya devam ettik, ne olur ne olmaz diye.
Bsldkbklm Edaaa1 ya ben olacak son haftada yaptırmıştım ama hiç hatırlamıyorum aile hekimliğiniz söyler size, yapılıyorsa sonucunu sonra alsanızda olur yani
Sahnedekimadam Bsldkbklm Gebelikte bebeğin sonuçlara etki edip etmediği hakkında hiçbir fikrim yok o yüzden yanlış yönlendirmek istemedim kendisini bilgilendirirler diye düşündüm🙏🏼
Naazli Sahnedekimadam bebeğim doğduktan sonra hastanede topuk kanı aldıkları zaman sma testi yapalım mı diye sordular. Yaptırdık. Eğer hasta yada taşıyıcı çıkarsa sizinle iletişime geçicez dediler. Çok şükür çıkmadı
cansuugur-35 Sahnedekimadam evet ikimizde yaptırdık. Hatta saglık ocagındaki hemsire bana yaptırdınız mı? Çocuk mu düşünüyorsunuz dedi. Geç sonuç çıkıyor ama çocuk düşünenleri öne alıyoruz en fazla 1 aya çıkar dedi 15 gün geçmeden sonucu aldık. Onlarında yardımcı olması gerek ama çoğu sağlık ocağı bunu yapmıyor sanırım..