Bsldkbklm Sahnedekimadam evet ikimiz de yaptırdık aile hekimliğinde. Sonuçlar uzun sürede çıktığı için aynı anda yaptırmak daha iyi
Koalammm Sahnedekimadam bebek düşündüğümüzde biz yaptırdık yaptirmak iyi bişi bence keşke herkes yaptrsa
Seda3399 Bize yeni yapıldı 20. Haftafayim eşim ve benden de kan alındı birinde çıkmazsa sorun olmuyomus zaten
Esraliiii Sahnedekimadam sma da akaraba evliliğinin payı var mı merak ettim yoksa anne babada tasiyici olunca mı oluyor
agaadfsdqqaa Esraliiii akraba evliliği ile ilişkisi yok hem anne hem baba taşıyıcı ise Allah korusun bebek ya taşıyıcı yada hasta olarak doğuyor
Sahnedekimadam Esraliiii Bilgim yok ama anneden de aldıklarına göre ikisinde de olması lazım diye düşünüyorum
Aysecan0335 Biz düşüklerden sonra araştırma aşamasındayken sma yı da yaptıralım deyip yaptırdık geçen sene mayıs ta yaptırdı eşim agustosta felan sonuç çıkmıştı
Bsldkbklm Edaaa1 ya ben olacak son haftada yaptırmıştım ama hiç hatırlamıyorum aile hekimliğiniz söyler size, yapılıyorsa sonucunu sonra alsanızda olur yani
ebrusngl Sahnedekimadam evet eşime yaptırdık 4 ayda çıkmıştı sonuçlarımız şükür temiz geldi biz evlenirken böyle bir uygulama yoktu ama herkesin bilinçlenip mutlaka üzerinde durması gereken bir konu
Ozge111 Sahnedekimadam normalde kan verince oda yapılıyormuş ama bize yapmadılar evlendikten sonra 3 kez düşük yapınca istediler eşim yaptı sıkıntı çıkmadı
Sahnedekimadam Ozge111 Bizim sonucumuzda ben 1 aylık hamileyken çıkmıştı.. yürek yemişim diyorum şimdi