Ehpz evet canım haklısın benim 2. Gebelik olmasına rağmen ilki ile çok farklı belirtiler yaşıyorum son kontrol de herşey normal dedi kasık ağrısının da sebebinin doğuma hazırlık olduğunu soyleyince içim rahatladı agrisada panik yapmıyorum,seninde için. Rahat olsun kontrole gidince yine sor tabi