Ehpz 25.hafta bitiyor 26.haftaya giricem bazı aralıklarla kasıklarımda ve bel boşluğumda ağrı oluyor yaşayan var mı normal mi ?
bebisimoluyor Ehpz benim vajinam çok ağrıyor 27 deyim ağrımayan yerim kalcak mi diye merak etmiyor değilim
kevserky Ehpz yeni haftaya geçince bende yaşıyorum kaşık ağrısı. Yer açmaya calisyr galiba . Bi günlük Bi ağrı oluyor geçiyor ama
Annecim58 Ehpz bende kasık sgrisi yaşıyorum genel olarak doktoruma sordum vücut doğuma hazırlık yapıyor dedi, bebek bı yandan büyüyor normal bu tür ağrılar
Gamzecetin bebisimoluyor nasıl bir ağrı? 29+4 haftalığım yatakta sağa sola dönerken acayip ağrım oluyor bugün ayağa kalktığımda yürüdüğümde de oldu
bebisimoluyor Ehpz önümüzdeki hafta gidicem .normaldir diye düşünüyorum ilk gebeliğim ve esnemesi lazım oraların
bebisimoluyor Gamzecetin dokunduğumda bile kemikleri sızlıyor oranın , yatakta dönerken direk ağrıyor yürürken zaten aşırı ağrıyor 2 haftadır flan böyleyim
bebisimoluyor Gamzecetin evet ve bence bebeğin pozisyonu ile alakalı benim bebeğim asagida oraya baskı yaptığı için de olabilir sizin ki de asagida mı
Sunactn35 Benimde bi yemek yapsam azcık ayakta kalsam ağryo belim bide karnım sertleşiyo sanki derim bana kücük geliyo gibi yemek yedikten sonrada az da yesem göbeğim sanki patlicak gibi 27+4deyim minyonum acaba ondanmı
Ehpz Sunactn35 rahim gelişiyor büyüyor sanırım ondan bende de bel ağrısı oluyor iş yapınca ama kasık ağrısı bir kaç gündür başladı
kevserky bebisimoluyor ben dün gördüm benimki hep oturuyor . Kafasinida gobegime yaslıyormus göbeğimde baskı oluyor bazen mesela kafasını dayandığı yer hafif kabarıyor 😅😅
bebisimoluyor kevserky peki siz hiç doktora sordunuz mu bu durumu , benim çok ağrıyor dayanamıyorum artık çevremde kime sorsam biz öyle bir şey yaşamadık diyorlar
kevserky bebisimoluyor ben sordum işte bebek dayanıyor bazen öyle uyuyakalıyor dedi . Benim kafasını ya da sırtını dayamış cnm oturuyormuş bazen .öle dedi doktor bana ama dayanamicak gibi değil ya . Soluna yat uzan
bebisimoluyor kevserky acile gitmeyi düşünüyorum ben yürüyemiyorum çünkü korktum belki farklı bir durum vardır