bendiyebiriii efeninannesiii_ ben de sıkmıyorum da kesilsin de istemiyorum. Doğum stresiyle gider diye korkuyorum da
efeninannesiii_ bendiyebiriii hiiç kötü düşünme. Sütüm geldi diyip kendimi rahatlatır hatta. Sonuçta gerçekten de gelmiş. Bebişlerimizin rızkı hazır daha ne olsun ❤️
Hatice_123456 Erken doğuma neden oluyor diyen arkadaşlar için söylüyorum 5. Ayimda sütüm gelmişti ilk kızımda erken doğum olmadı kız bebeklerde erken geliyor kız mı bebeğiniz
efeninannesiii_ Hatice_123456 benim 37.haftam yeni geldi erken doğumlu birşey kalmadı çok şükür ama bilmeyenler için öyleymiş.