pheobebuffay Beriiil evet şiş ve hissiz ellediğimde hissiz ve biraz kızarık ödem olduğunu düşünmüyorum. Göbeğime donununcada göbeğim sızlıyor
pheobebuffay Beriiil doktora kontrole gitmiştim gayet iyi dedi başka bir şey demedi 40ımda ayrıyeten gidip orada tekrar sorucam hissizlik herkeste var sanırım ama şişlik düşündürücü
pheobebuffay Beriiil benim çok ağrıyııp acımaya başladı ve sol taraf daha şiş duruyor dr’a gitmem gerekiyor
Beriiil pheobebuffay bende de tam tersi sağ tarafımin dikiş üstü şişmiş ve sert sağlık ocağı çağırdı oraya gidince onlar bakacak sanırım
gygy1234 Sibola kanaman olduğu sürece normal bende de öyleydi geçer o bir ay içinde bende iki ay önce sezeryan oldum
Gulo0106 Beriiil 7 kat kestikleri için doku hissi kaybı oluyor ortalama 1.5 senede geçiyormuş araştırdığım kadarıyla
Beriiil Gulo0106 hisizlik değilde o var olucak birşey sanirim benimki hafif şişkinlik oluştu sağ tarafımda daha doktorada gitmedim çoğu kişinin kide öyle olmus acaba neden şişti onu merak ediyorum
Beriiil pheobebuffay kızarıklik veya elini üstüne koyunca sıcaklık hisediyor musun egerki oyleyse enfeksiyon kapmış gibi