Bernur_TR a evet evet gittim, usg lâ baktı, herhangi bir nodül veya guatr dair bir bulgu yok, sadece yüksek çıkmış, hamilelikte yüksek çıkması beklenir zaten, levotiron 50 lik yazıcam 1 ay sonra tekrar kanka bakıcaz, stres etkiler bu hormonu, o yüzden stres yapmamaya özen gösterelim sağlıklı gebelik için, korkulacak bişey yok normal şeyler bunlar dedi siz de korkmayın lütfen