Bernur_TR çok teşekkür ederim. evet vardı ama ben pek önemsemedim ilaç falan kullanmadım sonra düşük yapınca aklım başıma geldi. Şu an tekrar hamileyim ve düzenli ilaç kullanılması gerekiyor düsük veya bebekte gelişime geriliği olabiliyormuş. Bir yerde de bazı kadınlarda hamilelik döneminde aniden guatr çıkabildigini okumuştum. Tabi ki en doğru bilgiyi doktorunuz verecektir. Allah şifa versin inşallah 🤲🏻🤲🏻