adenimm_ Hilalttk16 bende öyle son ay 3 kg alınca bu ay fazla olmuş dedi ondan bu ay 1 kg diyor inşallah dengelicem bakalım🙏🥰
ArvenMom adenimm_ canım ilk aylar kilo almadım nerdeyse 2.5 ay sonra doğumum var dert etmiyorum ben 23 haftaya kadar kilom sabitti
SheeR adenimm_ ya ben hamile kaldığımda 65 kiloydum ilk 3 ayda 62 ye kadar düştüm sonra tekrar almaya başladım hamile kaldığım kilodan mı sayacağım yoksa verip aldığım o 3 kiloyu da sayacak mıyım 🤔doktora sormayı unutuyorum ona göre hesaplayım
adenimm_ SheeR Sayan da oluyo saymayanda oluyo canım benim bi arkadaşım 8 kg vermişti onu saymadı üzerine aldığın5 kg yu saydı doktora sor bi istersen
adenimm_ ArvenMom bende ilk 3 ay almadım xanım sonradan aldım ama geçen ay 3 kg almışım Allah korusun her ay öyle olsa fazla fazla gider ondan
CeydaST Tubag1 yok o aşamaya gelmeden şeker yüklemesinde öğrendim. 1. Saat şekeri de birim fazla çıktı diyete başladık
minikmucizemmmmmm adenimm_ 42 kilo ile hamile kaldım. Şu an 26 haftalığım 51 kiloyum. 24 haftalıkken 48dim , 3 kilo almışım iki haftada😃
ArvenMom adenimm_ ben spor yapan biririyim düzenli o yüzden hiç kafaya takmıyorum veririm zaten gebelikte 15 kg almak normal 🥰