adenimm_ Ayınızın içindeyken kaç kilo aldınız 2 kg mu doktorum bu ay için 1-1.5 kg alman gerek dedi nasıl olacak bilmiyorum🤷♀️
CeydaST adenimm_ benim 26+5 bugün. Toplam 4 kilo kadar almıştım da 1.5 unu geri verdim diyete başlattı doktor biraz şeker yüksek çıktı minicik 🙈
CeydaST Tubag1 yok o aşamaya gelmeden şeker yüklemesinde öğrendim. 1. Saat şekeri de birim fazla çıktı diyete başladık
Hilalttk16 adenimm_ geçenlerde gittiğimde doktorum kilo artışımın bir miktar fazla olduğunu söylemişti 🙊😅 size birşey dendi mi
adenimm_ Demek istediğim toplam aldığımız kilolar değil🤫🤭 doktor her ay için 1-2 kg arası veriyor bana bu ay 1 kg alman lazım geçmemen lazım dedi siz 6. Aydayken o ayın içinde 1-2 kg mu aldınız yoksa daha mı fazla 🙈🤔😬
Hilalttk16 adenimm_ evet işte ben her ay yaklaşık 1 kilo almışım son ayda yani 6. Ayda 3 4 kilo almışım 😅🙊
adenimm_ Hilalttk16 bende öyle son ay 3 kg alınca bu ay fazla olmuş dedi ondan bu ay 1 kg diyor inşallah dengelicem bakalım🙏🥰