Surprizzz2022 busenaz68 akışına bırak canim düşünüp stres etme kendine. İki doğum şeklinin de olumlu olumsuz yanları oluyor . Akışına bırak sonu güzel olsun🤲🏼 sağ salim kavuşun ❤️
Elifsenayldrm -Ebru ben de 38-39 haftada doğum yapmak istiyorum 40-41 lere gelmesin istiyorum ya ne yapmalıyım etken doğması için acaba 😅😅
Nazli-61 Surprizzz2022 ay maşAllah annesi erken doğmuş ama kilosu çok iyiymiş küvezde kalmamasıda çok iyi maşAllah sağlıkla büyüsün bıdık🥰🥰
Surprizzz2022 Nazli-61 Allah razı olsun canm bir hafta öndeydi gelişim olarak 🤭 bakalım smdi kardeşini bekliyoruz onunda erken dgma ihtimali var. Sende sağ salim kavusursun iinsaAllah☺️🤲🏼❤️