68selda06 -Ebru benim ilk sanci ve kanamam olmuştu acilmam vardi ne Nişan geldi ne su suyu dogum iyce yaklaşınca ebe patlatmisti diğer hamileliklerde
Papatyagbsn -Ebru hiçbir belirtim olmadı canım iki gün öncesinden nişanm geldi kontrol amaçlı gittiğim hastanede 8 cm açıklık olduğunu öğrendim
busenaz68 68selda06 aaa yine karşılaştık 😁😁 ya normal doğumda kesi dikişin oldu mu acıtıyor mu dogumun en zor kısmı neresi normal de istiyor gibiyimmm😁
Elifsenayldrm -Ebru ben de 38-39 haftada doğum yapmak istiyorum 40-41 lere gelmesin istiyorum ya ne yapmalıyım etken doğması için acaba 😅😅
68selda06 busenaz68 dikiş vardi en zor kısmı o dikiş malesef ama dikiş olmasa keşke dedim de ozaman yırtık oluyormuş yırtık içinde sonradan tekrar operasyon geçirmen gerekiyo yada yırtık kalacak dediler ozaman da ilişki de sıkıntı oluyormuş
BerfinYildiz 68selda06 Yaa Niye Üzülüyorsun Rabbım Hayırlısını Versin Demek Ki Senin Hakkında 3 Erkek Hayirliymiş 3 De Erkek Olmuş Bakarsın 4 Kiz Olur
68selda06 BerfinYildiz kiz çok istiyordum 3.zor yaptım 4.yapmayi düşünmüyorum canım yeter Allah izin verirse
68selda06 busenaz68 korkma kız bi 10 dakika sürüyor sonra disini sıkarsan bide ebenin eli hafifse çabuk biter tabi ben dogum yapalı 10 yıl.oldu bu nasıl.olur bilmen tip ilerlediyse belki hissetmezsin bile dikisi bakacaz görecek canım seninki kaç haftalikti
busenaz68 68selda06 32 haftalık korkumdan sezeryan istiyorum da o da iyi birşey değil sonrası zordur normal olsun diyorum onda da korkuyorum nedense
Surprizzz2022 35+3 dgdu oglum yeri dar geldi😁 Benm ağrılarim vardı bı kacgundur gündüz nişan hemen arkasından suyum geldi acile gittik muane falan sancı derken gece gerçeklesti doğum . Bunda nasıl olur bilmem🤭
Surprizzz2022 busenaz68 akışına bırak canim düşünüp stres etme kendine. İki doğum şeklinin de olumlu olumsuz yanları oluyor . Akışına bırak sonu güzel olsun🤲🏼 sağ salim kavuşun ❤️
Nazli-61 Surprizzz2022 ay maşAllah annesi erken doğmuş ama kilosu çok iyiymiş küvezde kalmamasıda çok iyi maşAllah sağlıkla büyüsün bıdık🥰🥰