Tüpler açık,yumurta iyi sperm iyi,2 cm çikolata kisti var ama dr engel değil dedi.8-9 aydır korunmuyorum hiç Hamile kalamadım.Kimyasal dahi yaşamadım..bir yandan üzülecek gibi oluyorum bir yandan da umut hep var diyorum..dua eder misiniz inşaAllah benle birlikte isteyen herkese nasip etsin Rabbim sağlıkla ve kolaylıkla…