Elifeski22 genelde ben yapiyorum kendimi zorlamadan, zorlayacak isleri de esime birakiyorum pazar gunleri hallediyor ama detayli olmuyor tabi hicbiri, doguma yakin birilerini buldum 2 kisi gelecekler dip köse halledecekler yoksa benim detayli yapmam zor😌