Veraerdogan Bebemveben Folik asit kullaniyorsan korkma canım sağliklidir insallah bende kimyasaldan sonra folik asite basladim hemen hamile kaldim.sağlikli gebelik
Bsragvndi Veraerdogan ben folik asit kullanmadım sürpriz olduğu için şuan kullanıyor sağlıklı tabi planlı gebelikse onların kullanması lazım
Bebemveben anneoluyorm_ folik asit kullanıyorm kimyasaldan sonra başladım 2 aydır kullanıyorum ay kan vereceğim birazdan inşallah vardır dualarınızı isterim 💞
Bsragvndi Bebemveben acil yapmıyor ben gittim olmadı sağlık ocağına git hamilelik testi istiyorum dediğinde direk veriyorsun kan sabah ve aç karnına gitmeniz gerekiyor
mother2 Bebemveben yok geçmemiş ti tedavi gordum catlama ignesinin 12 .gunu boyleydi evet hamileydim ama kalbi durdu deprem bolgesindeyim korkudan oldu sanirim 9 +4 gunlukken
Moom16 Bebemveben maalesef ilk gebeliğim bir bilgim yok ama kendimle kıyaslayayım 4gün gecikmeli gittiğimde 699 cıktı iki günde bir cıkann değerin iki katı olduğunu düşünürsek sayabilirsin tabi en doğru sonuç adet gecikmesinden sonra yine kan sonucu
Eceaysezdmrr Bebemveben adetten 2 gün sonra benim 55 di bence adetine daha var sonuç gayet iyi eğer bekleseydin kıpkırmızı çizgi ile adet günü ögrenırmıssın yani sağlıkla gelsın 🙏🌸
Bebemveben Moom16 evet şuan erken bende adet günümü bekliyim diyorum geçsin öyle vereyim diyorum tekrar